måndag 20 juni 2011

Mei tai till Makrill...


Ibland får man roliga beställningar och önskemål, just en sådan kom från Makrill. Dels hade hon ett alldeles underbart retrolakan i sina gömmor som hon ville använda som front på bärselen, och i min värld är det näst bästa efter att äga ett tyg att få sy av det. Detta var verkligen ljuvligt. Kombinationen med det återbrukade, gröna lakanet blev jättefin.
Dels var detta ett byte, vilket innebär att min yngste inom kort kommer att ha ett fint makrillplagg i sin höstgarderob. Kul.

Vad makrill skriver om bytet ser ni här.

5 kommentarer:

  1. jag är sååååå nöjd. lilla ellen sover som en prinsessa varje gång jag bär henne i den :)

    och så fint skrivet det där om att äga fina tyger och att sy i dem - mitt i prick!

    SvaraRadera
  2. Superfin Mei Tai!!! Kan tro att Makrill blev tokglad:) Nu har jag försökt kommentera här i några dagar utan framgång. Tycker att Blogger beter sig skitskumt just nu!!! Vill även passa på att säga tusen tack för den fina awarden...även om jag egentligen inte platsade riktigt bland kriterierna:)

    Kram H

    SvaraRadera
  3. Vilket tyg! Superfin mei tai, väldigt inspirerande!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...