tisdag 24 december 2013

God jul önskar vi er alla...

1 kommentar:

  1. Visst är det fint (tyget jag sytt förklädet till mor i julklapp). Det är ett gammalt påslakan som jag har haft liggandes, och nu finns nog bara småbitar kvar, om jag minns rätt. Mamma tyckte det var så fint, och då hade jag sytt ett likadant så hon kunde ge bort det i present. Jag blev jätteglad när jag hittade en bit till som räckte att sy ett förkläde till henne också, särskilt när hon sagt att hon gillade tyget så mycket, och visste att jag hade sytt slut på tyget sedan innan (trodde jag då iaf). Hom blev jätteglad!

    Ni kan kontakta mig om ni skulle ha en utlottning efter nyår, isf kan jag sponsra med kakfatstativ som vinst. Jag har nyligen öppnat en webshop. http://allakansy.tictail.com/ där jag mestadels säljer kakfatstativ och borr att borra igenom tallrikar.

    Gott nytt år!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...